2009 m. vasario 2 d., pirmadienis

Kelionė į Aalborg

Apie skrydį:
  • Riga - Copenhagen;
  • 7:00 kylame, 7:30 leidžiamės, kelionės trukmė 1:30 h. Ne, aš nesuklydau, Kopenhagoje kita laiko juosta :P
  • turėjau registruoto bagažo iki 20 kg, bei rankinis bagažas iki 8 kg, neskaitant kompiuterio.
Kelionė prasidėjo 2 val. nakties, išvažiavome iš namų iki Rygos oro uosto. Skrydis buvo 7:00, tai galvojom atvažiuoti 5 val., ką ir padarėme. Luktelėjome keleta minučių ir užsiregistravome skrydžiui, bei pridavėme bagažą.
Čia buvo mano pirmoji kelionė lėktuvu, daug ko nežinojau, daug ko bijojau :D Bet viskas praėjo sklandžiai.
Nuskridę į CPH nusipirkome bilietą tiesiai į Aalborg, kuris kainavo 364 DKK. Palaukėme pusvalandį ir atvyko mūsų traukinys. Ant bilieto nebuvo parašyta jokio vagono ar vietos, todėl įlipome į bet kurį. Taip važiavome kurį laiką, kol neatėjo kontrolierė. Ji pasakė, kad turime būti kažkur priekyje. Tai keliavom su tašėm į priekinį vagoną, kai atkeliavom pamatėme, kad nebėra vietų. Teko pastovėti. Išsiaiškinome kodėl mums liepė eiti į priekį, pasirodo ten atskiri vagonai važiuoja tik iki tam tikrų miestų. Ir sustojus kokiam mieste gali toliau ir nebenuvažiuoti, nes vagonas yra atkabinamas, ir tai įvyksta labai greitai, o angliškų užrašų nėra :D
Traukinuku važiavome nuo 8:40 iki 13:50. Atvykę nupėdinome iki International Accommodation Office (IAO). Pasiėmėm raktus nuo savo būstų laikinų, išgėrėm nemokamos arbatos ir užandom nemokamų sausainukų, tai po ilgos kelionės buvo tikras gėris. Šiaip buvo nemažai jau tarptautinių studentų, todėl užtrukome ten. Iš ten jau mus nugabeno mašina iki barako.
Tai va tokia buvo mano kelionė. Tiesa nepaminėjau lėktuvo bilieto kainos. Skrydis RIX - CPH kainavo 170 LT, įskaičiuoti oro uosto mokesčiai ir 1 lagaminas iki 20 kg. Galima ir šiek tiek daugiau, mano svėrė 20,4 kg ir nieko nesakė.

Nuotraukas galite peržiūrėti čia: Going To Aalborg.

1. geriausia dalis apie vagonus :D ir būtumėt likę sau atkabinti... mojuojat nuvažiuojančiam traukiniui... :D

2. Sima, jauti kaip būtų buvę gerai, jei jis būtų likęs tam atsikabinusiame vagone ir kažkokiu mistiniu būdu bent vasario mėnesiui būtų sugrįžęs į Lietuvą :D

3. Aha smagi kelionė :) Nemanau, kad kas būtų parvežę mane namo už tą pačią kainą :D