2009 m. vasario 5 d., ketvirtadienis

Pirmieji įspūdžiai

Sekmadienis
Norėjau apsižvalgyti kur čia papuoliau, tai su kitais tautiečiais išėjau pasivaikščioti. Apžiūrėjom draugų barakus, įvertinom kieno geresnis :D Ir nusprendėm nušliaužti iki fakulteto. Nusigavę iki jo supratome, kad jis yra kažkokiuose laukuose... Pagalvojau not good, toli pėdint reikės.
Apžiūrėję fakultetą patraukėme link miesto centro, į StudentHouse, ten reikėjo kolegai pasiimti raktus nuo barako kambario, nes šeštadienį dar neturėjo. Iki ten šliaužėm >1 h. Tai truputį nusikalėm. Bet užtai gavome free tea :D Kolega gavo raktus ir dar iki barako parvežė su mašina, nes visus studentus kurie atvyksta IAO išvežioja po barakus su mašina.
Hm, sekmadienį kaip ir buvo viskas. Vakarą praleidau barake, kalbėjausi su portugalu, kurio vardo dar nepamenu. Bekalbant priėjom prie temos apie dviračius :D Tai pasirodo jis turėjo du bike'us ir vieną paskolino 5 mėn man. Buvo gera žinia, nes galvoju nereiks peškom pėdint 5 km iki fakulteto ryte.
Nuotraukas iš pasivaikščiojimo rasite čia: First Day at Aalborg.

Pirmadienis
Finally the big day :) Kurso įžanga turėjo prasidėti 10:15 val. Ai dar reikėjo pas kurso sekretorę užsiregistruoti nuo 10 val. Tai mes biškį pavėlavom ir fakultete buvom 10:10. Galvojau lengviau bus nuvažiuot su dviračiu pirmą dieną, bet kai reikėjo į kalną mint ir dar kai vėjas šaltas pučia, tai ne kas :D Aplankydavo mintys: "Kaune tai dvi minutės peškom ir universitete, o čia važiuot kažkur pusvalandį reikia".
Apie semestrą papasakojo šaunus dėstytojas K. Torp. Priskaldė įvairių bajerių. Buvo nenuobodu klausytis, ir jau buvo galima pastebėti pirmuosius AAU ir KTU skirtumus. Čia (at AAU) žmonės atsižvelgia į studentų nuomonę. K. Torp pasakoja, kad praeitais metais buvo taip ir taip, bet gavome nusiskundimų tai šiemet jau padarėme taip, tikimės, kad taip jum bus geriau. Net smagu girdėti tokius žodžius. O mano manymu KTU labai sunkiai kažkokie patvarkymai vyksta.
Nuo 10:15 iki 12:00 papasakojo apie modulius, po to buvo pertrauka ir nuo 12:30 pasakojo apie projektus. Kam idomu, tai projektų aprašymus galite pamatyti čia: Projects proposals.
Po šios įžangos į semestrą toliau traukėme į kažkokią auditoriją ir ten klausėm 3 val apie studentų organizacijas, apie IAO, apie Erasmus Student Network ir dar apie du modulius kuriuos galima laisvai pasirinkti.
Po šito daikto dar ėjom į meet your buddy. Ten gavo free sandwich ir free water, šičia tai buvo gėris, nes buvau valgęs tik pusryčius :D Buvo geras vaizdas, visi sėdėjo ir kapojo tuos sumuštinius, o tas Danas buddy net nerūpėjo :D Grįžti į baraką jau teko sutemus.

Trečiadienis
Reikėjo pasirinkti projektą kurį darysim ir susiskirstyti į grupes. Mes iš DE buvom penkiese, tai kažkaip dėstytuvas sako rašykit ant vieno lapo ir aš dar paskirstysiu kaip nors kitaip :D Tai taip ir nepaaiškėjo kurioje grupėje esu.

Nuotraukos apie kelionę į universitetą ir iš pačio fakulteto yra: University Campus.

1. Tikėkimės, kad ir pas mus į KTU ateis tokia sistema, kad dėstytojai daugiau dėmesio kreips į studentų norus ir nuomonę. Aišku ir nuo studentų labai viskas priklauso, nes jei studentai nenorės bendradarbiauti ir atsakingiau pildyti tas anketas, tai nieko gero nebus. Nors ir anketose galėtų palikti tik atvirus klausimus, nes jie ir atskleidžia tikrąją padėtį.
    Norėčiau pamatyt tą vaizdą, kai belekiek studentų susėdę kapoja sumuštinius :D Nors jaučiu ir pati taip atrodysiu, kai duos nemokamai pavalgyt :D

2. Žiūriu, ten nuolat ką nors nemokamai duoda :D
    Ir aš norėčiau... ;]

3. Hm, čia ne vien KTU manau problema, visos lietuvos. Bet vistiek pamažu tikiu, kad ateis tokie laikai ir pas mus :)
    Nemokamai dalina pietus, tai tik kai atvažiuoji, pora dienų prabėga ir jau pirkt reikia :D Na kol kas viskas šauniai sekas, badu nemirštu, nors namų dešros jau ir baigėsi... :D