2009 m. vasario 14 d., šeštadienis

Susipažinimas su Aalborgo lietuviais

Kaip žinia aš čia ne vienintelis lietuvis :D tai buvo suorganizuotas lietuvių pasisedėjimas/susipažinimo vakaras. Veiksmas vyko Østre Alle bendrabutyje. Nuo mano gyvenamosios vietos šis barakas nėra toli ~0,9 km. Tai nusprendėm (aš, Aidas ir Artur naujokai Aalborge) eiti pėsčiomis. Kas vėliau neišėjo į gerą... Truputį paklaidžioję po naktinį Aalborgą, pasižvalgę po apylinkes atkeliavome. Žinojome durų kodą, bet nežinojome pro kurias duris būtų galima užeiti, tai kol pataikėme į reikiamas, turėjome apžiūrėti 3 įėjimus :D Bet galiausiai atsidūrėme kur reikia, atėjome vieni iš pirmųjų, truputi luktelėjome ir sugužėjo daugiau tautiečių. Pažaidėme Uno kortomis. Žaidžiau pirmą kartą, bet patiko ir man rodos nepralaimėjau :D Taip ir praslinko vakaras. Planuose dar buvo nuvaryti iki kažkokio Tekniskeskole, tai visi nekantravo išvažiuoti. Tryse išskubėjome pasiimti dviračių, sakė luktels mūsų, bet kai jau grįžom su dviračiais supratome, kad permažai skubėjome :D Na ką padarysi, taip žmonės supranta, kad Danijoj su dviračiu ir mažus atstumus reikia važiuoti :D
Dar padariau keleta nuotraukų kaip atrodo šis barakas. Kambariai man visai patiko, tik vienas minusas yra, kad reikia kambariu dalintis. Bet aš Lietuvoje visai pratęs prie šito, nes barake gyvenu. Na kitos monetos pusės nemačiau, kaip ten su triukšmu ar labai girdisi ar ne ir ar išeina pasimokinti ir pamiegoti.

Nuotraukos iš šio barako rasite čia: Østre Alle barakas.

10 komentarų:

  1. Kai kurios nuotraukos, tai rimtai primena siaubo filmus :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aha. Bet jei paimtumėm 2-ąjį KTU baraką prieš remontą, tai ten tikrai siaubo filmo nuotraukos :D Žiūrėsim ar priims mus gyvent ten grįžus iš užjūrio :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Iš kokio užjūrio :D Aš tos jūros net nematysiu :D O antrojo barako dušai per remontą buvo panašiausi į kadrus iš siaubo filmo :D Pameni? :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ai nu tu iš uždykumės :D Aišku pamenu, gi žadėjom filmą kurt, kaip apkasuose reikia maudytis :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. O atsimeni nuo ko filmas turėjo prasidėt? :D

    AtsakytiPanaikinti
  6. barako tie karidoriai tai eina kaku;D

    AtsakytiPanaikinti
  7. mhm, nelabai gražus barakas... bet būna ir blogiau... pvz... atsibundi nuo triukšmo, kai katė koridoriuj šiuklšlių dėžę išverčia :D arba ta pati katė ateina į kambarį ir palenda po lova :D

    AtsakytiPanaikinti
  8. Aha, tie koridoriai tai jo :D
    Hm, iš kur Simona pas tave kačių atsirado? :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. čia kai aš buvau išvažiavus į šiltesnius kraštus :D

    AtsakytiPanaikinti
  10. MANO BARAKAS! :D

    AtsakytiPanaikinti